Ewa Piotrowska

Jestem praktykiem z zakresu sprzedaży, skutecznej komunikacji z klientem i budowania społeczności biznesowej.
Od wielu lat aktywnie sprzedaje, a także buduje zespoły sprzedażowe. Tworzę strategię sprzedażowe i wdrażam nowe produkty na rynek.
Motywuję, inspiruję i uczę aktywnego działania, wszystkich, którzy chcą więcej sprzedawać i osiągać lepsze efekty biznesowe.

Platforma Biznesowe DNA

Wywiady ze sprzedawcami: "Porozmawiajmy o sprzedaży"
W 2018r założyłam blog o sprzedaży – sprzedaż jest najważniejsza, na którym, uczyłam mojego modelu skutecznej sprzedaży i budowy strategii sprzedaży B2B. Model składał się z dwóch etapów: mistrzowska strategia sprzedaży, w której pokazuję, jak wybrać niszę i zweryfikować pomysł biznesowy, aż do stworzenia strategii produktu, kampanii promocyjnej i planu sprzedaży oraz mistrzowski proces sprzedaży, w których po kolei opowiadam jak pozyskać klienta przechodząc z punktu, w którym masz tylko bazę klientów i telefon,  do punktu  przedstawienia spersonalizowanej oferty i pozyskanie decyzji klienta.
Z czasem blog o sprzedaży, przekształcił się w praktyczną platformę, która pomaga rozwijać kompetencje nie tylko sprzedażowe, ale także marketingowe oraz rozwoju osobistego.
Każda osoba może otrzymać dostęp do wiedzy , dzięki, której stworzy swoją specjalizację. Celem Biznesowego DNA, jest budowa relacji ze społecznością osób wspierających przedsiębiorczość.
Dowiedz się, czym jest Biznesowe DNA i jak przystąpić do platformy?
Poznaj naszych ekspertów z Biznesowej Loży Ekspertów „Power”

Zobacz moją historię sukcesu

Jestem absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, o kierunku Zarządzanie Sprzedażą. W pierwszych latach mojej pracy w banku, doradzałam przedsiębiorcom, jak inwestować oraz zarządzać finansami firmy. W tym okresie z sukcesem pozyskałam kilkunastu przedsiębiorców i rozpoczęłam karierę jako dyrektor oddziału bankowego. Przez 5 lat zarządzałam grupą 25 doradców, otwierałam nowe placówki i rozwijałam mój zespół.
W 2008r rozpoczęłam karierę w całkiem dla mnie nieznanym rynku IT budując dział sprzedaży, tworząc jego strategię i pozyskując kilkunastu przedsiębiorców do portfela naszego produktu. Produkty na rynku B2B takie jak system CRM, ERP, którymi zarządzałam i sprzedawałam, są bardzie ciekawe, ale skomplikowane. Jeśli Ty także tego typu produkty sprzedajesz, lub budujesz firmę sprzedającą produkty, to zostań tutaj na dłużej.
Kolejna przygoda, która trwa, do dzisiaj, jest realizowana w jednej z największych firm z branży outsourcingowej BPO Impel, dla której tworzyłam z działem operacyjnym strategię sprzedaży 6 linii produktów usług biznesowych. A jaka jestem i jakie wartości wyznaje, przeczytasz w poniższym poście: https://www.biznesowedna.com.pl/2019/12/02/jak-moje-umiejetnosci-przekladaja-sie-na-sprzedaz-moja-historia-czesc-2/

Moją misją jest skupienie się ludziach i wydobycie z każdej osoby prawdziwego dlaczego, właśnie to co robią jest dla nich ważne. Jeśli poznam „Dlaczego” mojego klienta, dlaczego pracownika lub innej osoby, wówczas jestem w stanie dać trafną wskazówkę biznesową.

Wszystkie wymówki świata nie zmienią jednego prostego faktu: strach mówi Ci, że masz zrobić dokładnie to, czego się tak boisz, i to szybko. Grant CardoneReguła 10X


Wybrane publikacje:


Media branżowe:


Polecane książki sprzedażowe:

Kontakt:


Chcesz więcej sprzedawać?
Chcesz się rozwijać i coś zmienić?
Chcesz pokazać się społeczności?
Napisz do mnie: Ewa Piotrowska 
e-mail: ewa@biznesowedna.com.pl