Nowoczesna sprzedaż B2B – jak pozyskać klienta w online i nie tylko?
Nowoczesna sprzedaż B2B – jak pozyskać klienta w online i nie tylko?

Coraz więcej firm i sprzedawców, zdaje sobie sprawę, że już nie ma sensu stosowanie sprzedaży agresywnej, w świecie online, gdzie kontrolę nad zakupem przejął klient. Kiedy wszyscy już mogą zobaczyć Twoją stronę, zobaczyć kim jesteś, okazuję się, że nie jesteś zwykłą osobą. Na tym szkoleniu przejdziemy przez proces szukania i kupowania przez Twojego klienta w nowoczesnym świece online. Klienci już nie tolerują naszych starych sztuczek. Zrozumienie narzędzi społecznościowych, takich jak Linkedin, to podstawa.  Ale o tym dowiesz się na tym szkoleniu. Zapoznaj się z agendą.

Porozmawiaj o szkoleniu dla Ciebie
Sprzedaż relacyjna B2B – ból klienta, skuteczne pytania, prezentacja biznesowa
Sprzedaż relacyjna B2B – ból klienta, skuteczne pytania, prezentacja biznesowa

Zanim przejdziesz do prezentacji swojego produktu lub usługi,  musisz wiedzieć jakie potrzeby ma Twój klient, jaki jest jego prawdziwy ból. Twój klient powinien mieć  przeświadczenie, że Twój produkt doskonale zaspokoi jego potrzeby.  Dobrze skonstruowane i zadane w odpowiednim momencie pytania pomagają Ci zbadać potrzebę klienta i zrozumieć jego biznes. Łatwiej będzie Ci przygotować się do prezentacji biznesowej. Zapoznaj się z planem szkolenia i pozyskaj klienta na autopilocie.

Porozmawiaj o szkoleniu dla Ciebie
Sprzedaż relacyjna B2B – prezentacja produktowa, oferta handlowa, obiekcje i decyzja klienta
Sprzedaż relacyjna B2B – prezentacja produktowa, oferta handlowa, obiekcje i decyzja klienta

Klient już wie, że ma potrzebę, przyszedł więc czas, by opowiedzieć mu o produkcie lub usłudze. To również trzeba zrobić umiejętnie, najlepiej mając przygotowany scenariusz prezentacji. Możesz się do niej przygotować za pomocą mapy myśli. A samą prezentację produktową poprowadź wg. techniki AIDA. Jeśli na tym etapie uda Ci się zdobyć akceptacje klienta, przejdziesz do złożenia personalizowanej dla niego oferty, do której klient powinien mieć dużo pytań. Pytania klienta, czyli tzw. obiekcje to klucz do udanej sprzedaży. Zapoznaj się z pełną agendą szkolenia i pozyskaj klienta na autopilocie.

Porozmawiaj o szkoleniu dla Ciebie
Strategia sprzedaży dla małego biznesu usługowego
Strategia sprzedaży dla małego biznesu usługowego

Zacznijmy od tego, co jest naszym celem gdy prowadzimy lub otwieramy swoją firmą. Pierwszym naszą myślą, nad którą się zastanawiamy, jest to jaką wartość będziemy dawać naszemu klientowi. Jeśli zaczynasz, warto zadać sobie pytania – w czym będę pomagał, pomagała mojemu klientowi. Jest to bardzo ważne, aby nad tym się zastanowić, ponieważ im większą wartość dasz swojemu klientowi im więcej pomocy udzielisz, tym większe będą Twoje dochody, oraz będzie większa szansa na wyróżnienie się na rynku. Ale, aby tak naprawdę znaleźć prawdziwą wartość, którą dajemy klientowi, trzeba zadać dobie pytanie dlaczego chcę to robić? – znane już z książki z Simona Simka Jeśli już wiemy w czym chcemy pomagać, co jest naszą wartością i dlaczego to robimy, to teraz będziemy  myśleć i precyzować kto będzie zainteresowany naszą ideą biznesową. Czyli w drugim kroku precyzujemy dokładnie naszą grupę docelową klientów i niszę biznesową. Dopiero wówczas możesz przejść do tworzenia produktu, który będzie odpowiadał potrzebom Twoich klientów, a kolejno edukować klientów wprowadzając ich na różne ścieżki zakupowe. Przeczytaj pełną agendę szkolenia.

Porozmawiaj o szkoleniu dla Ciebie
Zimne telefony i pierwsze z rozmowy z klientem- jak skutecznie zdobyć klienta B2B? – 4 czerwiec 2021
Zimne telefony i pierwsze z rozmowy z klientem- jak skutecznie zdobyć klienta B2B? – 4 czerwiec 2021

Nikt nie lubi rozmów w ciemno, ale muszę Ci się przyznać, że ja je zawsze lubiłam. Jak w przeciągu  paru sekund przekonać do siebie rozmówcę, którego się nie zna? Jak  przedstawić siebie, ofertę firmy i zainteresować osobę po drugiej stronie słuchawki?    Rozmowa telefoniczna (cold calling) wciąż jest i pozostaje najefektywniejszym sposobem na szybkie dotarcie do interesujących nas osób.

Warsztat cold calling to obowiązkowa pozycja, dla wszystkich których sprzedaż rozpoczyna się od umówienia spotkania, zainteresowania klienta i analizy jego potrzeb. Zapoznaj się z pełną agendą szkolenia  i zapisz się na szkolenie na żywo.

130.00 Dodaj do koszyka