81 – Czytam książkę „Psy Sprzedaży” – typy osobowości w sprzedaży

Dzisiaj czytam Ci książkę mojego guru biznesu, który pomaga mi jak sprzedawać skomplikowanie rozwiązania do firm. W trakcie czytania tej książki dowiedziałam się, jakie rasy psów mają odzwierciedlenie w sprzedaży. Zapraszam do wysłuchania odcinka. Spotkaj się ze mną na konsultacjach … Czytaj więcej

80 – Budowanie relacji, to kit? Czego oczekują klienci od handlowców?

Wciąż spotykam sprzedawców „starej szkoły”, którzy postrzegają i definiują relacje z klientami w wymiarze osobistym, jako „zaprzyjaźnienie się”  z klientem. Uważają, że powinni zabierać klientów na obiad, grać z nimi w squasha albo tenisa. Wierzą, że ich wartość dla klientów … Czytaj więcej

79 – Wyzwania w samodzielnej sprzedaży przez właściciela małej firmy. Dlaczego warto budować zespół sprzedaży?

Właściciel firmy zazwyczaj jest to osoba merytoryczna, która nie jest programistą, mechanikiem, serwisantem lub marketingowcem. Jej firma powstała, w momencie kiedy samodzielnie rozpoczynała pracę na rzecz swojego pierwszego klienta. Ten pierwszy klient czasami staje się kluczowym klientem, ponieważ to on … Czytaj więcej

78 -Dlaczego networking to klucz do budowy relacji biznesowych.? – rozmowa z Olgą Palka dyrektor generalna klubu przedsiębiorczości

Networking to bardzo ważna czynności biznesowa, inwestycja długoterminowa. Chęć uzyskania natychmiastowych efektów może przynieść najwyżej wymianę bardzo ogólnych informacji. Ludzie, których dopiero co poznaliśmy będą z nami rozmawiać powierzchownie o np. wiadomościach, sporcie, lub dzielić się informacjami powszechnie dostępnymi. Żeby … Czytaj więcej

1 2 3 4 5 20