Kiedy i jak zrekrutować super handlowca w małej firmie? – wskazówki Agnieszki Adamczyk

Podjąłeś decyzję, że chcesz powiększać zespół, że chcesz skalować swoją firmą i zatrudniasz handlowców. Brawo. Jeśli zatrudniasz ludzi z wizją pracy stałej i bezpiecznej, to Twoim obowiązkiem jako pracodawcy jest się zastanowić, czy będziesz miał dla handlowców produkt . Wszystko po to, aby mogli oni sprzedawać z sukcesem i przynosić dodatkowe przychody dla Twojej firmy.

W dzisiejszym odcinku podcastu, Agnieszka Adamczyk opowie w solowej odsłonie: 

Kiedy i jak zrekrutować super handlowca?

Jak przedsiębiorca powinien być przygotowany do budowy zespołu sprzedażowego? 

Jak określić profil handlowca? 

Jak powinien wyglądać idealny proces rekrutacji? ( ile spotkań, jakie zadania? ). 

Jak zaopiekować się handlowcem przez pierwsze dni? 

Jak wspiera przedsiębiorców w procesie rekrutacji? 


Kim jest Agnieszka Adamczyk?

W SALESDOCk pomaga startupom i firmom technologicznym B2B zwiększać ich potencjał sprzedażowy. Przeprojektuje procesy sprzedażowe i realizujemy sprzedaż dla klientów. Realizuję takie usługi jak: ▪︎ outsourcing sprzedaży B2B ▪︎ definiowanie procesów sprzedażowych, planów, wskaźników KPI i struktury premii ▪︎ konfigurowanie CRM i innych narzędzi automatyzujących sprzedaż ▪︎ znalezienie odpowiednich sprzedawców do swojego zespołu.

Ruszyły zapisy na nasz 4 tygodniowy program – Nowa droga biznesowa. To kompleksowy proces, dla osób, które chcą działać, chcą coś zmienić. Każdego dnia po kolei, działamy razem i pracujemy nad Twoim celem. Jest to program webinariów on – line, które wychodzą co 3 dni z konkretną wiedzę merytoryczną. Po każdym webinarze pracujesz nad swoim zadaniem domowym i swoimi celami do spełnienia. Dowiedz się więcej na temat tego programu i zgłoś swój udział.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *