Home » Blog » Loża ekspertów Power: Marketing • Procesy biznesowe • Psychologia • Doradztwo biznesowe » Jak stworzyć strategię biznesową i marketingową z niskim budżetem? – wywiad z Klaudią Szostok

Jak stworzyć strategię biznesową i marketingową z niskim budżetem? – wywiad z Klaudią Szostok

Chcesz być na plusie budując swoją strategię marketingową niskim budżetem? Zapraszam do najnowszego odcinka podcastu Strategia B2B, gdzie z Klaudią Szostak rozmawiam na temat przygotowania od nowego roku strategii marketingowej, ale mamy świadomość tego, że trudno jest o duży budżet na marketing w szczególności, jeśli jesteś małą firmą.  

Klaudia odpowie na takie pytania jak:   

Co to jest strategia marketingowa?  Jakie elementy zawiera?  

Czym jest segmentacja klientów?

Czym jest profil idealnego klienta – jak go ustalić?

Co dla Twojego klienta jest ważne i jakie klient może mieć potrzeby?  

Jak komunikować się z klientem bez pieniędzy?  

Jakie działania uruchomić na samym początku?

Klaudia Szostak – jest strategiem marketingu i pozyskania leadów. Od zawsze odpowiedzialna  za budowanie wizerunku narzędzia do automatyzacji marketingu i wielokanałowej komunikacji oraz za inne działania marketingowe. Bez względu na to, czy na co dzień działasz w branży e-commerce, czy też pracujesz z klientem biznesowym, Twój odbiorca chce być traktowany w sposób indywidualny i wyjątkowy. Jeśli zaczniesz od właściwej strategii, będziesz w stanie trafnie zareagować na potrzeby konsumentów i wyróżnić się na tle konkurencji.  

Bonus: Mamy dla słuchaczy tego odcinka konkurs. Klaudia zbuduje wspólnie z osobą, która się do niej zgłosi plan indywidualnej strategii marketingowej.  Wystarczy, że opiszesz co aktualnie sprzedajesz, co produkujesz, lub jakie usługi świadczysz i wyślesz opis na maila ewa@binzesowedna.com.pl z hasłem Strategia. Masz czas do końca stycznia 2021. Z najciekawszych opisów, wybierzemy 2 osoby, z którymi Klaudia przeprowadzi indywidualną konsultację. Czyż to nie jest wspaniałą okazują do rozwoju?   

Tutaj znajduję się poprzedni wywiad z Klaudią na temat skutecznego pozyskiwania leadów:

Jeśli wolisz pracować samodzielnie i nie jesteś jeszcze gotowy/a na konsultację indywidualne, to masz możliwość stworzenia strategii, zapisując się na kurs on line.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *