Home » Blog » Loża ekspertów Power: Marketing • Procesy biznesowe • Psychologia • Doradztwo biznesowe » Jak zarządzać ścieżką zakupową klienta? – rozmowa z Filipem Kulikowskim

Jak zarządzać ścieżką zakupową klienta? – rozmowa z Filipem Kulikowskim

 Do dzisiejszego odcinka podcastu zaprosiłam Filipa Kulikowskiego, który w firmie https://www.businessweb.pl/ odpowiada za skuteczne metody sprzedaży B2B, a także za konwersje pozyskanego lead na klienta.  Firma, w której pracuję Filip jest złotym partnerem technologii HubSpot, Dzięki HubSpot wiesz, kto jest zainteresowany Twoimi produktami i usługami. Obserwujesz w czasie rzeczywistym, kto odwiedza Twoją witrynę, jak często ją odwiedza i które strony są dla niego najbardziej interesujące. Zautomatyzuj rutynowe zadania i sprzedawaj więcej w krótszym czasie dzięki HubSpot Sales Hub.

Czym jest marketing automation? Według firmy HubSpot marketing automation to oprogramowanie, które automatyzuje powtarzalne działania marketingowe, takie jak: wysyłanie wiadomości e-mail, obsługa mediów społecznościowych czy różne akcje podejmowane za pomocą witryny internetowej. Technologia marketing automation ułatwia wykonywanie tych zadań.

Filip odpowie mi na poniższe pytania, w których przejdziemy od ścieżki zakupowej po odzwierciedlenie tej ścieżki w systemie.
•    Czym jest ścieżka zakupowa?
•    Jakie mogą być przykłady ścieżek dla klientów B2B?
•    Czym jest lejek marketingowy?
•    Jak narzędzie HubSpot wspiera w ścieżce zakupowej?
•    Jak może wyglądać proces pozyskania klienta przy wsparciu tego narzędzia?
•    Jak wygląda jego wdrożenie i jakie są kluczowe funkcję?
•    Gdzie można je nabyć?

Zapraszam do kontaktu z Filipiem: https://www.linkedin.com/in/filipkulikowski/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *