Jak wprowadzić nawyki zakupowe u naszych klientów?


Nawyki wpływają ile zarabiasz, jak wyglądasz, jak budujesz relację, z jakim nastrojem się budzisz. Nawyki działają według mechanizmu nazywanego przez Charlesa Duhigga pętlą nawyku. Składa się ona z trzech elementów: wskazówki, zwyczaju i nagrody . Aby zrozumieć własne nawyki, należy zrozumieć składowe własnej pętli i, jeśli uda się to zrobić w odniesieniu do konkretnego zachowania, poszukać sposobów na zastąpienie starych zwyczajów nowymi. Duhigg twierdzi, że nagrody mają moc, bo zaspokajają nasze pragnienia, które sterują naszymi zrachowaniami, choć często sobie tego nie uświadamiamy.

Jak tworzyć nawyki zakupowe u naszych klientów?

Podstawą tworzenia produktów, które tworzą nawyki, jest znajomość „bólu” przed którym Twoi klienci chcą uciekać. Najlepsze potrzeby to potrzeby ponadczasowe i uniwersalne. Jeśli chcesz poznać czyjś ból – nie słuchaj tego co mówi. Zobacz co robi w praktyce. Jak często pije kawę? Jak często chodzi na konferencję lub szkolenia?

Zapraszam do słuchania odcinka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *