Home » Blog » Podsact - Sprzedaż B2B w praktyce i Strategia B2B » Jak zrozumieć ból klienta i przeprowadzić go przez analizę potrzeb?

Jak zrozumieć ból klienta i przeprowadzić go przez analizę potrzeb?

Sprzedawcy często, zadają mało pytań lub niewłaściwe pytania do klienta, co powoduję, że tak naprawdę nie wiedzą jakie są prawdziwe potrzeby klienta, takie głęboko zakorzenione. Jak waham się czy zadać jeszcze jedno pytanie, to przypominam sobie sytuację, w której pytam mojego syna dlaczego wybrał medycynę i czy na pewno jest pewny, że chcę studiować przez kolejne 6 lat. Pytam, aby zrozumieć. Wiec jeśli chcesz zrozumieć swoje dziecko lub męża, który kupuję kolejny samochód, lub żonę, która kupuje kolejne buty, tak samo musisz chcieć zrozumieć swojego klienta. Zebranie doświadczeń od klientów i prawdziwych potrzeb, pozwala Ci szybkiej osiągać skuteczność sprzedaży.

Zapraszam do bardzo merytorycznego odcinka podcastu Sprzedaż B2B w praktyce, a więcej informacji o sprzedaży znajdziesz na platformie : http://www.biznesowedna.com.pl/  

Zapisz się na kurs, jak pozyskać swojego pierwszego klienta: https://mailchi.mp/151953576c06/jak-pozyska-pierwszego-klienta-b2b

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *