Czym się różni Customer Experience od obsługi klienta? Jak wpływać na pozytywne doświadczenia klienta?

Dzisiaj opowiemy o tym, jak obsługiwać ludzi lepiej niż konkurencja. Dzisiaj powiem także o kilku sposobach najlepszej obsługi klienta.  Kiedyś mówiło się, że jak sprzedałem swój produkt, to rozpoczynam obsługa klienta i handlowiec nie ma już kontaktu z klientem. 

Teraz mów się o Customer Experience. Jest to bardzo ważne, aby klient stał się tzw. ambasadorem maki.

Czym różni się obsługa klienta od doświadczenia klienta?

W skrócie: obsługa klienta jest tylko małą częścią doświadczenia klienta.

Doświadczenie klienta (Customer Experience / CX) – wszystkie emocje, doświadczenia, szanse i problemy, których klient  doświadcza podczas korzystania z produktu / usługi / procesu. 

Pamiętaj, że może to dotyczyć również:

– użytkowników produktu / usługi / aplikacji i ich doświadczeń (często mówimy wtedy o doświadczeniu użytkownika / User Experience / UX),

– pracownika naszej firmy (doświadczenia pracownika / Employee Experience / EX),

– potencjalnego klienta,  uczestnika procesu sprzedaży

Zapraszam do słuchania. 

Zapraszam na mój drugi podcast: Strategia B2B. 

Wejdź na platformę sprzedażową: http://www.biznesowedna.com.pl/

Napisz do mnie w sprawie tworzenia społeczności: ewa@biznesowedna.com.pl 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *