Czy zgadza się z takim stwierdzeniem, że jak mamy bardzo dobre produkty, to będą się one sprzedawały same?  Bardzo często kładziemy nacisk na tworzenie i doskonalenie usług i produktów,  W obecnym świecie jest tyle informacji, tyle produktów, że klient może wybierać.  Ale w jaki sposób klient dokonuje tego wyboru.  Jednym z kryteriów wyboru jest zbudowanie zaufania z dostawcą. A tym dostawcą jest każdy z nas. Wiec to jak się pokażemy klientowi, komunikujemy, prezentujemy, wpływa na skuteczność współpracy z klientem. Wiec dzisiaj mój gość Jola Ambrożewicz doradzi Wam jak zbudować markę osobistą, jak pokazać się światu, tak aby klienci dowiedzieli się o Tobie. 

Jola odpowie mi na takie pytania

 Dlaczego warto budować markę osobiste? Jakie mogą być cele budowy marki osobistej? W jaki sposób marka osobista może przyciągać klientów? Jakie narzędzia można stosować do budowy marki? Przykład budowy marki osobistej w Linkedinie? Co daje ten portal pracownikom działu sprzedaży?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marki osobistej, skontaktuj się z Jolą poprzez platformę LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jolanta-ambrozewicz/

Zapraszam do słuchania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *