Home » Blog » Loża ekspertów Power: Marketing • Procesy biznesowe • Psychologia • Doradztwo biznesowe » Jak pozyskać leady sprzedażowe przy wsparciu marketingu? wywiad z Klaudią Szostok

Jak pozyskać leady sprzedażowe przy wsparciu marketingu? wywiad z Klaudią Szostok

33 odcinek podcastu Sprzedaż B2B w praktyce już jest!!!

Z moim gościem Klaudią Szostak, ekspertką w temacie marketingu, wykorzystania technologii w marketingu oraz budowaniu strategii marketingowych, rozmawiam na temat – W jaki sposób możemy pozyskiwać nowe leady sprzedażowe przy wsparciu marketingu? 

Klaudia odpowie mi na takie pytania jak: 

Czym jest skuteczny marketing, czy  jest to randkowanie z klientem?

Czy marketing powinien być tylko odpowiedzialny za leady ?

Co to jest lead generation? Czy każda firma, która do nas zadzwoni do firmy jest leadem?

Które źródło pozyskania klienta jest najbardziej skuteczne? 

Jakie kampanie może stworzyć, których celem jest pozyskanie leada ?

Jak zbudować lejek marketingowy i z czego on się składa?

Jak przyciągnąć klienta w komunikacji marketingowej?

Czy maile mają jeszcze sens?

Serdecznie zapraszam do wysłuchania naszej rozmowy i do komentowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *