Home » Blog » Podsact - Sprzedaż B2B w praktyce i Strategia B2B » Jaka jest różnica pomiędzy zainteresowaniem klienta, a uświadomieniem mu problemu?

Jaka jest różnica pomiędzy zainteresowaniem klienta, a uświadomieniem mu problemu?

Co martwi naszego potencjalnego klienta, jak mogę zainteresować go? Jak uświadomić mu potrzeby ? To są bardzo ważne pytania, które musimy zadać sobie na samym początku sprzedaży,  jeśli rozpoczynamy pracę z klientem w modelu aktywnym czyli poszukujesz klienta, rozmawiasz z nim, prezentujesz koncepcję usługi, przedstawiasz ofertę i sprzedajesz.

A w dzisiejszym odcinku opowiem o różnicach jakie występują w kontakcie z klientem, jeśli chcesz zainteresować klienta i chcesz mu coś uświadomić. Kiedy to robimy i jak to skutecznie przeprowadzić.?

Zapraszam do wysłuchania.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego powtarzalny proces sprzedaży jest skuteczny, to obejrzyj prawie godzinny webinar, w którym wyjaśniam, jakie kroki prowadzą do pozyskania klienta. Zapraszam

https://www.biznesowedna.com.pl/produkt/pierwszy-modul-w-ktorym-wyjasniam-dlaczego-mistrzowski-proces-sprzedazy-jest-skuteczny/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *