Home » Blog » Podsact - Sprzedaż B2B w praktyce i Strategia B2B » Jakie techniki analizy potrzeb klienta, pozwolą Ci poznać Twojego klienta i dobrać produkt?

Jakie techniki analizy potrzeb klienta, pozwolą Ci poznać Twojego klienta i dobrać produkt?

Cześć, dzisiejszy odcinek poświęcam analizie potrzeb klienta, a właściwie trzem technikom, które w sposób właściwy pozwolą Ci poznać Twojego klienta.

  • Jeśli chcesz się dowiedzieć, o trzech grupach potrzeb klientów w B2B?
  • Jeśli się dowiedzieć, czy Twojego klienta stać na więcej ?
  • Jeśli chcesz się dowiedzieć jak zbudować matrycę potrzeb pod Twojego klienta?

To zapraszam do słuchania, a poznasz trzy techniki, które ja stosuję od dłuższego czasu, w celu poznania swojego klienta.

Jeśli chcesz więcej kształcić się ze skutecznej sprzedaży pobierz bezpłatnego e-booka o tym jak zbudować lejek sprzedaży i pozyskać wartościowych klientów. Kliknij na poniższy obrazek i przenieś się do podstrony z Twoim e-bookiem. Zapraszam już teraz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *