Strategia firmy – jak stopniować dostarczenie oferty produktu do klienta?

Cześć,

Przechodzimy do kolejnego odcinak podcastu, w którym opowiem Ci o produkcie i o sposobie jego dostarczania do klienta. Przypomnę, że w poprzednim odcinku mówiliśmy, że jeśli znamy swoje dlaczego, ale takie prawdziwe powody prowadzenia swojej firmy, lub rozmów z klientami, to jest nam łatwiej sprzedawać i odnosić sukcesy sprzedażowe, ponieważ klient wie, że jesteśmy szczerzy, autentyczni i nam zaufa. A jak wiem zaufanie to podstawa Twojego biznesu. Dzisiaj opowiem Ci o tym jak ułożyć dostarczanie Twojego produktu do klienta, aby on kupił go od Ciebie. W szczególności mówię tutaj o usługach B2B, czyli o produktach, które wzmagają wieloetapowej interiekcji z klientami lub wieloetapowego wdrożenia. Wiec zaczynamy.

Jeśli interesujesz się tematyką budowy i rozwoju strategii firmy, to zapraszam Cię do pobranie bezpłatnego e-book. Kliknij na poniższy obrazek i pobierz swojego e-booka. Zapraszam. Możesz także przejść do kursu o strategii sprzedaży. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *